10 Haziran 2009

Yüzüm Umuttur ... !

TOÇEV'in projesi olan "Yüzüm Umuttur" kampayasını pek bir sevdim.Zaten amatör olarak fotoğraf çekmeye bayılan biri olarak içinde fotoğraf olan her etkinliği ilgi gösteririm.Hele ki, böylesine güzel bir amaç içinse, ayrı bir ilgi gösteriyorum...

Zaten Okan Bayülgen'i, pek bir severim ben.Yıllardır, cıvımayan ama sürekli kendini yenileyen talk showuyla da hayli hayran oldum kendisine.Bir de şu inanılmaz cool takılan tavırlarındaki kaybolmayan samimiyeti görünce jön olarak seçtim kendisini.Çok kültürlü olduğunu yaptığı her konuşmada kendini beğenmişlik yapmadan belli eden tavırları gerekçesiyle de, iyice tanıdım onu.Hele ki bir de fotoğraf çektiğini öğrenince, iyice hayran oldum...Bu etkinliğin içindeki fotoğrafları da çok hoşuma gitti.

Zekice kadraja sığdırdığı inanılmaz duygular pek güzel yansımış fotoğraf karelerine...

Okan Bayülgen'in en sevdiğim fotoğraflarından biri...


Bu fotoğraf da Tahsin Aydoğmuş'un objektifinden, çok güzel bir kare...

Kampanya'nın en beğendiğim fotoğrafını iste Tamer Yılmaz yansıtmış objektifine...

Hiç yorum yok: