24 Haziran 2009

22+8


Avrupa Yakası 6. ve son sezonunu büyük bir finalle kapatıyor şu sıralar. Ben de başına geçmiş izliyordum aslında. Ama istisnasız olarak 22 dakika dizi 8 dakika reklamla saatleri doldurmaları beni uyuz ettiğinden kalktım televizyonun başından. İnternet Cafeye dizi bittikten sonra gelmeyi ve dizinin son bölümüyle ilgili birşeyler yazmayı planlamıştım. Ama siniri bozuluyor insanın bir yerden sonra. Saatte hafif kayık bizim tam buçukta ve tamda reklam giriyor, iyice dikkatini çekmeye başlıyor insanın. Kapattım televizyonu çıktım ben de.
İnsanı iyice resimdeki kaf ayapısına sokmaya çalışıyor gibiler. Bu tip şeyler yaşadıkça reklam izlemeye daha da tahammül edemez oluyorum. Zaten bizim reklamcılarımızın çoğunun reklamcılık anlayışı beni seyretmekten bu kadar soğutmuşken bir de bunun gelmesi üstüne. Ürkütücü, cidden ürkütücü. Halbuki bir zamanlar televizyon programının, dizinin tuzu biberiydi reklamlar. İlk Kurtlar Vadisi'yle boku çıktı bunun. Şimdiki hale bakın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mesela Avrupa'da diziye sadece 1 kez reklam alabiliyorlar, o da belirli bi süreyi aşmamak koşuluyla...