27 Haziran 2009

Deniz, Kum, Güneş Yanına Bilgisayarı da Ekleyebilsem Keşke


Yarın Gümüldür'e gidiyorum. Kuzenimle beraber teyzemlerin evinde 4-5 günlük bir tatil. Aldığım duyumlara göre televizyon bozukmuş ve cüzdanıma göre de internet kafeye gitmem zor(parayı karıya kıza yedireceğim sanki, kahrolsun tutumluluk :D). Bu yüzden deniz, kum, güneş (hatta roman, biber dolması, istediğin saatte eve gelmek, geceleri iskelede oturmak) diyor ve tatile ayrılıyorum. Ben internetsiz falan kalamam gerçi büyük ihtimalle paraya kıyar girerim kafeden falan. Ama post atar mıyım bilmiyorum. Mert'in yazılarıyla, Udb'nin ilginçlikleriyle kalın diyorum. Döndüğümde epey egniş bir yazı sizlerle buluşacak.

Hoşçakalın, esen kalın. ( :P)

Edit: Büyük ihtimalle ara vermeyeceğim hiçbir gün, eh dedem sağolsun. ( :D)

Hiç yorum yok: