12 Haziran 2009

Karne? Yok Yok Yok!

Bu gün karneleri dağıttılar. 4 aylık tatilden önce okulla ilgili insanı heyecanlandıran okulla bağıntlı son şeydi o karneler. Özellikle bizim okuldaki hocaların e-okul'a notları girmek için Veli Bilgilendirme Sistemi'nin kapalı olduğu haftayı tercih etmesi notlarımızı bilmememize yol açmıştı. Hoş çoğu yazılı sonucumuzu biliyorduk zaten, ne ortalama getirebileceğimizi tahmin edebiliyorduk, önemli birşey değildi bu. Ama karne alımı sırasında gayet ilginç bir olay yaşadım.

Birinci ve ikinci dönemin başlarında birer kitap almıştım okul kütüphanesinden. Güzel kitaplardı ikisi de unutmuşum geri götürmeyi. Bu gün karne vermedi okul yönetimi bu tip kitap eksiği, eğitime katkı payı eksiği olan öğrencilere falan. Ben de nasbimi aldım bundan. Notlarımı falan herşeyimi biliyorum da ne karnemi ne de teşekkür belgemi eve getirmeme izin vermiyorlar. İlginç bir uygulama cidden. Kütüphaneye uğrayan yok biz oradaki kitapları çok sevdik diye suçlu ilan ediliyoruz. Bir şikayetim yok gerçi. Eve sadece onur belgesiyle döndüm. Ne serviste ot karşılaştırmalar ne anneye 3'lerin hesabını verme. Hoş bir değişiklik oldu cidden. Herkese tavsiye ederim cidden.

Postu Savaş Oyunu'ndan bir repliği duruma uyarlayarak bitirelim:
-Karne?
-Yok Yok Yok!

Herkese iyi tatiller...

Hiç yorum yok: