28 Haziran 2009

Sanal Aşk'ım...

Sanal deyince yanlış anlamayın, adını "KaRiZmAtİk, yakışıklı_çocuk, yürekten_severim" gibi şeyler koyarak internette gerek oyun siteleri gerekse sırf bu iş için yaratılmış çöpçatanlık siteleri arasında henüz 14 yaşındayken yaşını 21 gösterip kız tavlamaya çlışan mahlukatlardan değilim elbette...Benim sanal aşkım, sanırım Fransa'daki bir yarışmadan yaşı da benden hayli küçük olmasına karşın belki program eskidir diye kendimi avuttuğum, müthiş ses ve güzellik "Caroline" adlı meleksel insan... Şaka boyutu bir tarafa, ülkemizdeki "Bir Şarkısın Sen" adlı bana göre sadece ticari amaçla büyük yetenklere sahip çocukları çıkarıp şarkı söylettikleri yarışmayı izlerken aklıma takıldı.(Benim de neden izlediğimi Mehmet bir önceki yazıda açıklamış zaten...)

Ben bu kızı ilk defa müzik öğretmenimin bize derste izletmesiyle keşfettim.Daha sonra öğretmenimden videosunu aldım ve evde bir çok kez daha izledim.Annem en sonunda "aşık mı oldun, bulup getireyim sana o kızı" dedi.Eh, bence doğru da söyledi, ne çok izlemiştim videoyu...Dedim, bu olay kamulaşsın, herkes izlesin.FaceBook'ta bir çok kez paylaşıldı videosu, ama ben yine de bir kez daha paylaşıyorum sizin için...Bu arada söylediği şarkı Christina Aguilera'nın "Hurt" isimli şarkısı...Sulanmayın, yakarım =)

Hiç yorum yok: