17 Haziran 2009

Uslu Dur


Alalı nerden baksan bir ay olmuştu ama izlememiştim. Pazar günü sıkıntıdan film ararken buldum. Keşke daha önce izleşeymişim ne film yapmışlar yahu. Rob Schineider harikalar yaratmış.

Film, dolandırıcılıktan 3 yıl ceza alan ama rüşvetle bu cezayı 6 ay sonra çekmeye başlaması karar verilen Stan'in o 6 ayı ve hapishanedeki yaşamını konu alıyor. Stan hapishanede başına gelebilecek olası şeyleri öğrendikten sonra kendisine yardım edecek bir hoca bulur ve hapse girme zamanı geldiğinde bambaşka bir adam olarak çıkar karşımıza. Sonra da klasik bir Amerikan -film- hapishanesini bambaşka bir yer haline getirir.

Filmin flasbackler dışında bir kusuru yok. Oyunculuklar, hikaye, kurgu, yönetim herşey mükemmel. Özellikle sonunu çok güzel bağlamışlardı. Mutlaka izleyin diyorum.

Hiç yorum yok: