6 Haziran 2009

6. Sezondan Haberler


Juliet’in Son Durumu

Juliet Burke. 3.sezonda Petunia Clark’ın Downtown şarkısı eşliğinde girdi hayatımıza. Ben Juliet’e ne kadar uğraşsamda güvenemedim, sevemedim 3. Sezon boyunca. 4.sezondada güvenmeye başladım ama sevemedim gene de. Ama 5.sezon her şey değişti. Favori karakterim James’le 5x08’de başlayan aşklarının da etkisiyle en sevdiğim karakter oldu bi’ anda James’le beraber. 5x15 – Follow the Leader bölümünde dış Dünya’ya kavuşucaklardı 3 yıldan sonra ama 5.sezonda nefret etmeye başladığım Kate geldi ve onları geri döndürdü Jack’i durdurmak için. Ama olaylar karıştı ve bizimkiler Jack’e destek vermeye, her şeyi silmeye karar verdi. Bombanın patlamasını beklerken bi’ anda elektromanyetik akım oluştu ve metal her şeyi o kuyuya doğru çekti ve zincirlerden biri Juliet’i de kendiyle beraber o kuyuya çekti.. James’le Juliet arasında düşüş öncesi geçen konuşma eminim herkesi duygulandırmış, ben ağladım şahsen. Juliet düştü ve bombaya vurmaya başladı. Şu anda bomba patladı mı patlamadı mı bilmiyoruz ama “Juliet öldü mü, kaldı mı?” sorusu ortaya çıktı. Yaklaşık 1 aydır bu sorunun cevabını merak ediyordum ve 2 gün önce haber geldi: It was recently announced that Elizabeth Mitchell is returning to the series in her role as Juliet Burke.




6. Sezonda Claire

Claire Littleton’ı en son gördüğümüzde babası Christian’la Jacob(!)’ın kulübesindeydi. 5. Sezonda onunla ilgili çok azda olsa bilgi alırız diye düşünmüştüm ama maalesef olmadı. Eminim 6. Sezonda Claire’in olucağı haberi herkesi mutlu eder.

Haberin orjinal merak ediyorsanız: http://spoilerslost.blogspot.com/2009/06/latest-from-ausiello.html

Hiç yorum yok: