9 Haziran 2009

Sizin Çalışmanıza da Size de


Dün eve geldiğimde sular kesikti. Ki sabahtan akşama kadar çalışmada koşturup durdum kısacası kokuyordum dün geldiğimde.Gece yatana gelmedi sular. Sabah erken kalkar alırım duşumu dedim. Sabah kalktım ve sürpriz: Musluklar aynı kuruluğuda devam ediyor.

Denizli Belediyesi'nin yaptığı 100 Yılın Altyapı hamlesi 2 günde bir suyumuzun kesilmesine neden oluyor. Hamdolsun sular bizi teğet geçiyor. Tam yaz başlangıcında yapılacak şeydi ya bu. Yollarda yürünememesini geçtim, yolların düzenlenmeden hep birlikte kazılmasını da geçtim -ki servis normalde 3 dakikada geçtiği bir mesafeyi, sokaklara gire çıka 10-12 dakika geçiyorsa bu kötü bir durumdur- bu sıcakta suyun kesilmesi nasıl bir durumdur. Bunu 2 günde bir yaşadığımız düşünüldüğünde iyice çekilmez oluyor durum.

Nihat Zeybekçi belediyesi ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. Güzel bir şey yapıyorsunuz, neden yaptığınız işe lanet okutuyorsunuz?

Hiç yorum yok: