12 Temmuz 2009

Yaz Ateşini Klimayla Geçiştirsek


Dans Eder misin ilk yayınlandığı zamandan beri çok sevdiğim bir yarışmadır. Hatırladığım kadarıyla önce iki dönem normal yarışma sonra 12 kişilik bir Best of yapılmıştı. Daha sonra Fox'a geçti jüride ve sunuculardaki değişiklerle (Tan Sağtürk ve Asena çıktı yerine Murat Boz ve Çağla Şikel girdi, Huysuz Virjin Seyfi Dursunoğlu olarak karşımıza çıktı, yedek sunucu Best of'un birincisi Eylül oldu falan falan). Fox'daki program pek sarmadı aslında. Bir tek yarışmanın birincisi Nora için izledim. Çünki garip sebeplerle canlı yayın erteleme, Seyfi Dursunoğlu'nun son bölümdeki tripleri falan...
ATV eski jüriyi toparlayarak bu yıl yeniden başlattı yarışmayı "Yaz Ateşi" adıyla. Hoş ilk bölüme Tan Sağtürk nedenini bilmediğim bir sebepten gelmedi yerinde Seyfi Dursunoğlu vardı. Yedek sunucu yok asıl sunucuysa Ebru Akel. Ebru Akel'e "Türkiye'nin en iyi sunucularından" denmesine kıl oldum her zaman ben mi sevmiyorum acaba bir tek. Yarışma formatına da uymuyor ki kadın. Aslında eski yarışmaların formatına demeliyim çünkü alışık olduğumuz şeylerden eser bile kalmamış.
Reklamlarla başlayalım. İkinci bölüm reklamları magazin haberi gibi. VTR'lerde sürpriz bir şekilde karşımıza çıkardı herşey daha güzel olurdu. Böyle hoş durmuyor. Gerçi VTR'lerde de değişiklik gördüm ilk program itibariyle. Çalışmalara odaklanmıyorlar hiç. Çalışmaların eğlencesi neşesi bol oluyordu. Böyle cidden sıkıcı VTR'ler.
Seyfi Dursunoğlu/Huysuz Virijin'in olmaması çok büyük bir açık yaratacak. Zaten yerine kaliteli biri de gelmemiş ama gelse de farketmezdi zaten. Çünkü Huysuz'un yeri farklı. Uğurkan Erez'le uğraşması Yonca Evcimik'e sürekli laf çarptırması, Tan Sağtürk'ün başının etini yemesi falan falan ekesikliği hissedilecek şeyler.
İlk yarışma için tek güzel detay Yiğit'i getirmeleri omuş. Ama onu da kovar gibi gönderdiler. Bu ateşten bi cacık olmayacak gibi duruyor. Ben ateşin keyfini geçtim klimayı açıyorum artık.

Hiç yorum yok: