7 Temmuz 2009

Aile Reisi'nden Güzel Başlangıç


Çok çocuklu aile dizilerine bayılmışımdır her zaman (Küçük Kadınlar ve Yaprak Dökümü aile dizisi değil onu not geçelim). Aile Reisi'ni de ilk reklamını gördüğüm zamandan beri merakla bekliyordum. Fena bir başlangıç yapmadılar.
Emre Kınay hayran olduğum oyunculuğunu bir kez daha sergiledi. Tam komedi aile babası zaten bu adam. İki Aile'den beri özlemiştim kendisini iyi oldu bu.
Diğer başrol oyuncusu Pınar Altuğ Çocuklar Duymasın'dan beri oyunculuğunu epey geliştirmiş gözüküyor (Arada oynadığı diziler olsa da son zamanlarda Çocuklar Duymasın'ın tekrarlarını izlediğim için onu kullandım).Rolü gayet güzel götürecek gibi görünüyor.
Çocuklara gelince. Ufaklıklar çok hoş. İkizlerden erkek olanını zaten biliyoruz. Ben fazla ısınamadım bu güne kadar kendisine ama yine de sıçmaz role herhalde. Kız olanını oynayan kızda potansiyel görüyorum ben (Star TV'nin internet sitesinde oyunculara dağir hiçbir ad/bilgi falan bulunmadığından böyle yazıyorum). Hoş bir yüzü var, o konuda sınıfı geçti. Ama oyunculuğunu göremedik pek hiç ağırlığı yoktu ilk bölümde. Kız&erkek ikizler olunca daha fazlasını beklemiştim ben. Umarım ileriki bölümlerde kendisini daha fazla görebileceğiz.
Hoş ve klasik bir başlangıç yaptılar umarım böyle devam eder, eğlenceli bir şekilde. Hayırlı olsun Türk televizyonlarına. Benim sevdiğim yaz yapımlarından ancak biri kalır televizyonda yaz sonuna kadar gerçi. Umarım piyango "Aile Reisi"ne çıkar.
Not: Aslında çok daha uzun bir yazıya başlamıştım diziyle iligli. Yarısında hem benim sakarlığım, Blogger'ın yazımlarındaki geri alma zorluğu yüzünden silindi gitti post. O moral bozukluğuyla bu kadar karalayabildim. Maksat bu diziyi boş geçmemekti.

Hiç yorum yok: