5 Temmuz 2009

Avantajın Varsa Kullanmayı Bileceksin


Bu sabah döndüm Gümüldür'den. Medeniyetin biraz daha fazla uğradığı Karşıyaka topraklarındayım artık. Bu yılki deniz tatilimin en büyük sürpriziyse yollar oldu kesinlikle.
Daha önce hep tezcanlı yaşlılarla Gümüldür'e gittiğimden sabahtan yola çıkardık. Genellikle minibüslerin en kalabalık olduğu saatlerde. Tabii adam doldurdukça doldururdu o saatlerde. Denetim az ya. Sora Menderes tarafından dağlara vururdu iyice polisten kaçmak içi. Yol uzadıkça uzardı o 50 kişinin tıkıştırıldığı minibüste.
Ananemlerin de iş-güç derdi yoktu gerçi ama tezcanlılıktan olsa gerek hep erken yola çıkarlardı. Oysa bu sene yalnız gidip geldiğimde çözdüm işi. Elinde öyle çalışmama gibi bir avantajın varsa bunu sonuna kadar kullanacaksın. Gümüldür'e gelişim Pazar akşamı saat 19.30'a rastlıyor. Yani bütün haftasoncuların döndüğü zamana. Ne Pazartesi ne de /CumaCumartesi gidiş şeritinde öyle bir tenhalık bulamazsın. Dönüşüm de Pazar sabahı. Millet oraya ya Cuma/Cumartesi akşamı ya da Pazar sabahı gelebilir ama çoğunluğun dönebileceği en son zamandır Pazar sabahın körü. O kadar kalmışsın. Haftanın en tatil gününü geçirmeden mi gideceksin değil mi? Eh ben bir haftadır doymuştum Gümüldür'e böyle olunca en avantajlı zamanda geri döndüm.
Tatilde hayat kurtaran şeyleri yazacağım daha sonra. Şimdilik benden bu kadar... :)

Hiç yorum yok: