15 Temmuz 2009

2. Bölüm ve Beklenen Hamle


Bu yaz saracağım dizi gibi görünüyor demiştim ilk bölümden sonra, ikinci bölümde kesinleşti bu. Kardeş çekişmeleri üzerine gittiler iyice, ikizler karşılaşmaları bölümün büyük kısmını oluşturdu. Sonay'ın "Balık Yarışı" sahnesi çok komikti. Cidden farklı şeyler düşündüm ben orada. Ama olmayacağı da belliydi hani. Nazım'ın okul sahnesi saçma olmuştu biraz, ufak da olsa bir laf söylememesi garip geldi bana. Ama kararı kesin gibi bu sefer, gelecek hafta bir sürü laf sokacaktır gençlere ( :P).

Eren vs Eylül&Umut süper olmuştu. Barış Küçükgüler'i eskiden az çok biliyorduk zaten ama diğer ikilide de sağlam oyunculuk var. Tuğyan Akay Kavukçu daha önce Babam ve Oğlum'da oynamış galiba, fındık fıstık kontejyanından. Google'a Elif Atakan yazdığımdaysa genel olarak dizinin tanıtımı ve Facebook profilleriyle karşılaştım. Daha önce bir yerde görmemişiz galiba. Bu diziden sonra görürüz büyük ihtimalle.

Dizi hakkındaki endişem İki Aile'nin gittiği yere gitmesi olacak. Yine başrolünde Emre Altuğ'un olduğu İki Aile süper bir ilk sezonun ardından ikinci sezonda giderek çökmüştü ve varlığı yokluğu belli olmadan final yapmıştı. Umarım olmaz bu kez.

Hiç yorum yok: