3 Mart 2009

NBA Turka (.net)


Bir müddet ayrılıktan sonra yeniden aramıza döndü nbaturka.net. Daha önceden üyeymişim, site tekrar açılana kadar bilmiyordum. Eh sonra Challenger'ın tavsiyesi geldi. Siteye girdim. Yeni, tıfıl birşey sanıyordum, fikrim 180 derece değişti.

Site öncelikle süper bir haber kaynağı ve tartışma ortamı. Çoğu NBA forumunda bunlardan biri yoktur. Siteye yönetici-moderatör kesim dışında pek giren yok şu anda (doğal yani sitenin açıldığını tek haber vermek zor olsa gerek) ama onlar da mükemmel çalışıyor. Rasheed Wallace nickli bir admin var adam uzaydan mı kaçmış gelmiş, anlamadım. Her gece sitede online adam, genelde güdüzleri siteye girdiğimde de online buluyorum. Uyumuyor mudur nedir? Neyse...

NBA sitelerinde en fazla takıntı yaptığım şey basketbol dışı bölümlerdir. Diğer örneklere göre gayet makul durumdalar bu konuda. Halen basketbol dışı şeylerin bir bölüm olarak hizmet vermesine karşıyım ama çok da abartmamak iyi. Zaten "Konu Dışı" bölümünde attığım mesajların diğer bölümlere attığım mesajdan biraz (!) fazla olduğundan pek karıştırmayayım...

Forum açılmış ama site şu anda hizmet vermiyor, sadece foruma yönlendirme sayfası olarak işlevde. Döndüğünde yazarlar ve onlar hakkında konuşabilirim. Atlanta yazarı hakkında söyleyeceğim çok şey olduğu bir gerçek. :)

Şu anda en çok takıldığım forumun, sitesinin de bir an önce hizmet vermesi en büyük temennim. Umarım benim yazımdan sonra www.nbaturka.net/forum adresine giren bir iki kişi olabilir. Bu site bunu hak ediyor çünkü...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sanırsam artık anasayfası da aktif girdim baktım gerçekten TR'de gördüğüm en iyi basketbol sitesi..

Kaan Mert dedi ki...

Sitenin yöneticilerinden biri olarak diyebilirim ki NbaTurka'daki aile ortamı hiç biryerde yoktur.

Eylül başında sitedeki ekiple bir yola koyulduk. Kısa sürede adımız camia içinde duyuldu ve kısa sürede yer edindik. Yaptığımız röpörtajlar olsun forumlarda tartıştığımız konular olsun belli bir seviyenin üstünde olmayı hedefledik.

Bazı sorunlarla da başa çıktık bu oluşum içinde. En önemlisi bahsettiğin sitenin kapanma olayı idi. Yaklaşık bir hafta kapalı kaldık ve eski sunucudan tekrar başladık olaya. Ama çekirdek kadro bozulmadı ve aynen devam ediyoruz.

Siteyi bu tip tanıtımlar daha çok yükseltecek ve daha iyi seviyelere de ulaşacağız. Teşekkür ederiz..

Ps: Rasheed Wallace aslında insan :D