1 Mart 2009

Biz de Kıskanmıştık...


Deniz Efe Açıkgöz. Bir hafta öncesine kadar falan sıradan bir insandı. Ama artık çok ünlü. Lost'da oynayacağı her yerde yazılıp çizilen Deniz olayın aslında imbd'nin hatasından kaynaklandığını söylemiş.

"Bir sinemasever olarak İmbd'deki blogumda hayalleri yazıyordum. Ama site yönetimi yazılarımı uygun bulmadığından yayınlamıyordu. Lost'da oynayacağımı ve önceden Hatırla Sevgili ile What I Lıke About You'da oyadığımı yazdım. Site yönetiminin gözetiminden kaçmış olmaı ki yayınlandı. Sonra da siteye giren bir gazeteci bunu haber yapmış. Kötü bir niyetim yoktu benim"

Diyor Deniz. Diyorum daha önce dizilerde oynamışsa neden resmi çıkmıyor internette diye. Zar zor bulmuştum. Zaten yalanmış. Deniz de masummuş. Hayallerini yazmış. Tamam Lost'da oynayacağının hayalini kuruyor anladım da, daha önce Hatırla Sevgili'De oynadığını nasıl hayal edebiliyor...

Hiç yorum yok: