29 Mart 2009

Dünya Bir Oyun Sahnesi-29 Mart


Geceki program cidden müthişti. Sürmanşet oyununun oyuncuları Ceyda Düvenci, Tardu Flordun, Beste Bereket, Erkan Can ve Dolunay Soysert konuktu programa. Dünya Tiyatrolar Günü'nde çekilmişti bölüm, konuşmalarda bu konu üzerineydi. Hep tiyatrodan konuştular, konukların ünlü televizyon yaşantılarının lafı hiç edilmedi.

Ünlü tiyatro duayenleri anıldı programda. Tiyatronun ülkemizdeki durumu ve elbette Sürmanşet konuşuldu. Kenan Işık, kendisi de tiyatrocu olduğundan ve bütün konuklarıyla daha önce samimiyet olduğundan program çok samimi ve neşeli geçti. Zaten Kenan Işık varsa programın sıkıcı geçme ihtimali olmadığına inanıyorum ben. :) Özellikle Erkan Can'ın slow motion ölümü müthiti. Youtube'da falan bulursunuz. İzleyin mutlaka.

Ülkemizdeki tiyatroyu konuştukları bölüm çok önemliydi aslında. Tiyatroyla başarabildiğim kadar ilgilenen bir kimse olarak ilgiyle dinledm bütün konuşmaları. Televizyonun önüne asla geçemeyeceğini söylediler tiyatronun ki haklıydılar. Kenan Işık'ın çocuk tiyatroları hakkında söylediklerindeyse hakikaten üzüldüm. Güleryüzle görmeye alıştığım Kenan Işık o kadar sert konuştu ki işin ciddiliğinin farkına vardım.





Dünya Bir Oyun Sahnesi 28 Mart (ya da 29 Mart)'ı mutlaka izleyin. Benim bütün gecemi vermeme değdi. Siz sadece gündüzünüzü vereceksiniz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İşte hayatı yaşanılır kılanlardan bir program.Günün unutulmamış olması beni çok mutlu etti...