11 Mart 2009

8. Bölüm Sona Ereken Lost'un Pembe Diziye Dönme İhtimali Ortaya Çıkar


8. bölümün de sonu geldi. Ben doyamıyorum Lost'a ama şaka maka yarısı bitti sezonun. Çok hızlı oldu bu. Daha o kadar şey var çözülecek...

Daniel'in geçmişini görebilmemiz çok güzel oldu. Çok güzel hatunmuş eskiden, adada kendini salmış.

Mrs. Hawking'in bizimkileri adaya gönderme metodu güzeldi. Hepsinin nasıl ikna olduğuysa halen bir sır konusu. Tabi Jack, Kate, Hurley dışındakilere ne olduğu da...

Bu arada artık Ben'in tamamen karşısında ve Charles'in tamamen arkasındayım. Sırf Charles'in anlattıklarından da değil (yalandır bir çoğu zaten). Ama Ben'in John'u öldürme manyaklığı beni soğuttu kendsinden. Charles'i sememde düşmanımın düşmanı dostumdur hesabı...

Şimdi adada tam bir pembe dizi havası esiyor. Juilet-Jack-Sawyer ve Kate arasında tam bir Yalan Rüzgarı havası eser kesin. Sawyer için zor durum diyorlarda, kendisi Juliet'le üç yıl geçirdi, Kate'le kaç ay geçirdi peki? Kate'i pek bir taraflarına takacağını sanmıyorum...

Hiç yorum yok: