29 Mart 2009

Birazcık Ruh


Dün akşam Türkiye-İspanya maçından sıkılmış bir şekilde kanalları dolaşırken Eurosport'ta Hollanda-İskoçya maçına rastladım. Hollanda 2-0 öndeydi. Ben izlemeye başladıktan hemen sonra penaltı kazandı Hollanda. Onu da attılar ve maç 3-0 bitti. Bahsetmek istediğim maç değildi elbet. Eurosport spikeri maçın (benim izlediğim anlarının) canına okudu desem yeridir. Adını sanını bilmiyorum aradım ama yok, çıkmadı. O kadar mı ruhsuz maç anlatır bir insan. Sanki hocasına ders anlatıyor: Roben (ismi salladım) içeri girdi, şimdi yerde, penaltı. Yemin ediyorum düz yazıdan herhangi bir farkı yoktu okuduğu şeyin. "Evet top ağlarda," lafından sonra "Bi bardak daha çay alır mısınız?" bekledim resmen adamdan. Evine misafir gelmiş bir ev sahibi gibiydi. Tartışma çıkmasına mahal vermemek için yavaş ve uzun konuşan bir tipti... Allah korusun böyle spikerden. Tamam her maç böyle anlatılır da hiç değilse Hollanda gibi takımın maçını böyle anlatma dimi... :@

Hiç yorum yok: