23 Mart 2009

İstenen Yarışmacı Tipi




Var mısın yok musun'da yarışan İhsan 100 bin TL kazandı ama hüzne boğuldu. Kutusunda 500 bin TL bekleyen yarışmacı 100 bin TL çıkınca uzun süre kendisine gelemedi. Acun Ilıcalı'nın sunduğu dün akşamki yarışma nefesleri kesti. İyi bir yarışma çıkaran İhsan kendinden emin ve hayli moralliydi. Program boyunca kutusunda 500 bin TL olduğunu sık sık vurguladı. Hatta yarışmayı izlemeye gelen eski yarışmacılardan İbrahim de kutuda 500 bin TL olduğunu söyleyince İhsan iyice havaya girdi. Son dörde iki 500 bin bir 100 bin ve bir 50TL'lik mavi kutu ile girdi. Hamdi beyin 165 TL'lik teklifini reddetti. Son ikiye 500 bin ve 100 bin TL ile girerse kutusuna gideceğini söyledi. Dediği gibi de oldu. Son ikiye 500 bin ve 100 bin TL'lik kutuyla girdi. Hamdi beyin 220 bin TL'lik teklifini rekor kırma ümidiyle reddetti. Ancak kutudan 100 bin TL çıkınca büyük üzüntü yaşadı. 'Rekortmen İhsan' olarak yarışmaya adını yazdırmak isteyen yarışmacının hayalleri yıkıldı. Babası oğlunu teselli etse de İhsan, birçok yarışmacının kavuşamadığı 100 bin TL'ye kahroldu.

Var mısın Yok musun'u hiçbir zaman sevmedim. Çok yapmacık insanlarla çok yapmacık bir programdı bu. En sevmediğim yönü de 120.000 yerine 100.000 TL kazanınca kahrolan insanlardı. Bok gibi para kazanıp sonrasında daha fazlasını istemek üzyılın ahlaksızlığıydı belki de. Bunun için saatlerce plan yapanlara acıyordum. "Ben olsam hiçbir teklife tınlamazdım" derdim hep.

Ve benden bir tane gördüm dün programda. Rastgele açtığım program Var mısın Yok musun'un en iyi programıydı herhalde. İhsan gitti, gitti. Kutumda büyük var dedi son teklifi kabul etmedi. Sonrasında yıkıldı belki ama o hareket takdire şayandı...

Hiç yorum yok: