13 Mayıs 2009

Yeniden Çembertopu



Geçen yıl tanışmıştım ÇemberTopu'yla. Daha pek ünlü değillerdi. Orada yöneticiliğe kadar gitti yolum sonrasındaysa fazla sert olmak nedeniyle alındım. Oradan sonra da forum tamamen paylaşım forumuna döndü zaten (Günümüzün nbatrky'ı). Sonrasında site sahibinin problemleriyle kapandı eniden sonra tamamen kapandı site. Gitgide unutuldu sonra. Türkiye'nin en çok üyeli, mesajlı forumu olmak yolunda hızla ilerlerken bir anda silinmişti site.

Birkaç ay önce -akşam msn açtığım nadir günlerden- birden karşıma bir toplu konuşma penceresi çıktı msn'de. Çembertopu'nun eski kadrosu! Site admini siteyi yeniden açtıklarını söylüyo hepimizi davet ediyordu. O akşamki tartışma epey kavgalı ve küfürlü geçti. Ki ben de yazmaasam da PC başında epey bir küfür sallamıştım.:) O akşam siteye üye oldum fakat bir ay kadar hiç girmedim siteye. Girdiğimde pek de iyi durumda sayılmazlardı. İlk kurulduklarında bile durum daha iyiydi diyebilirim. Sonra mesaj yazmaya başladım. Gerisi geldi. Benden sonra da nedense üye artışı başladı bir anda yönetimde yeni üyeler falan. Şimdi eski günlerine dönme yolunda güzelce ilerliyor Çembertopu. Duyduğuma göre portal da yoldaymış. Daha ileri gidecektir bu iş. Aynen devam!

Hiç yorum yok: