1 Mayıs 2009


Blog Ödülleri 2009 sahiplerini bulmuş. oylamalarda haksızlık falan var diyorlar, neyse o kısmı beni ilgilendirmez. Bobilerin blog olarak geçtiğini ilk kez öğrenen biri olarak.

En zevkle okuduğum 3 blogu düşündüm ben de. 3 blogu belirlemek zor olmadı ama bunları sıraya koymak zordu o yüzden alfabetik sıraya göre yazalım sıralama yapmadan.

Çoban Salata: Herşey bu blog sayesinde başladı. Cenky'nin NBAKolik'deki imzasına tıklamam Blogger'la tanışmamı sağladı. Bu yüzden minnet borcum var sanırım. :D
Tabii sadece minnet vrcu da değil Çoban Salata'yı sevme sebebim. Spora farklı bir bakışları var. Ozhano-Cenky atışmaları da oluyor arada. İlgiyle izliyoruz...

ERBO'S: Geç farkettim Erbo'yu. Müthiş bir Beşiktalı, harika videoların sahibi. Eğlenceli yazım tarzı da farkı. İlgiyle izliyoruz.

Genç Subaylar: Kesinlikle harikalar. Futbol, basketbol, F1, sinema kısacası her türlü tutkum mevcut burada. kalabalık kadrosu, klasik yazıları, denemeleri, basketbol değerlendirmeleriyle harikalar. İlgiyle izliyoruz...

2 yorum:

Cenky dedi ki...

Ancak bugün okuyabildim, onore ettin, gururlandırdın beni. Az zamanda büyük işler başardın ama, yazım tarzın, dokunduğun noktalar zevk veriyor insana. Nice güzel zamanlara, hep birlikte, dostlukla...

Adsız dedi ki...

en iyi üçte olmak gerçekten çok güzel çok teşekkürler bizi onore ettiğin için. senin blogunla cenky vasıtasıyla tanıştığımdan beri severek okuyorum. Yazılarının devamını dilerim.