19 Mayıs 2009

Gidişi İzlemek Zordur Dönüşü Beklemek



Bilgisayarsız daha doğrusu internetsiz bir yaşam düşünemez oldum. Bir gün bilgisayarın başına geçmesem, Firefox'un açılış sayfasını görmesem kendimi boşlukta hisseder oldum. Hayatımda 3 şeye tam anlamıyla bağımlı oldum. Birincisi basketbol, ikincisi çikolata, üçüncüsü internet.

Tatil günlerimde kahvaltı hazırlamayı çok severim. Değişik şeyler, hemen atıştırılıp evden çıkılmayacağı için önemseyeceğim birşeyler yaparım. Bunu yaparken belki de en çok eğlendiğim şey arkadan gelen müzik sesidir. Ruh halime göre yavaştan metale kadar gider bu tür. Bu sabah telefondan dinleyince o müziği o kadar rahatsız edici geldiki. Önemli olan sesin bilgisayardan çıkmasıymış onu anladım. Neyse ki ertesi gün bilgisayarımı alabildim. Onu yağmur altında bilgisayarcıya kadar götürmesi zordu, dönüşünü beklemek de o kadar zor oldu. Bu satırları yazabilmek o kadar büyük bir zevkki. Sevgilim gibi birşey bilgisayar... :) Kıskanmasınlar...

Hiç yorum yok: