8 Şubat 2009

Oha!


Blogda daha önce Denizli'de oturduğumdan bahsetmişmiydim, hatırlamıyorum. Gelecek ay 16. yılım olacak aynı şehirde. Hatta aynı mahallede de olabilirdi bu durum. Ancak Nihat Zeybekçi belediyesinin mahlle sayısını azaltma politikası kapsamında benim mahallemde ortadan kalkmış 1 Ocak itibariyle. Oturduğum mahalle Denizli'nin en eski ve açık ara en kalabalık mahallesiydi. Şehrin merkezine epey bir yakındı hatta. Politikaya sözümüz yokta böyle bir mahalle nasıl kaldırılır anlamıyorum.

Bir haftadır falan yerel seçim ilanlarında başka bir mahallenin muhtar adayını görüyordum bizim mahallede. şaşırıp geçiyordum, bu gün apartman kapımda gördüm ve yeter artık dedim. Belediyemizin sitesini açtım ve karşımda saçma bir harita. Koskoca Çaybaşı mahallesi artık yokmuş. 5 yıldır Nihat Zeybekçi'yi takdir etmiştim ilk dönemlerinin son aylarında yaptıklarıyla salak da olabildiğini gösterdi. Yine de %75'in üstünde bir oy alacak bu şehirde onu biliyorum.

Hiç yorum yok: