14 Ocak 2009

5'e 7 kala




İşte halen hayatta olan iki kardeş. Aslında Jack'i daha sonra Benjamin'le birlikte yazacaktım ama böyle daha uygun oluyordu, özellikle bundan sonra kimleri nasıl yazacağım düşünülürse...

Önce soldakiyle başlayalım. Adanın hamile hatunuyla. Charlie'nin sevgilisi ve adanın en güzel kızı. Atlattığı onca badireye karşın çocuğunun hayatta kalması ona da güç verdiş sanki. O haliyle bile adada yardım edebileceği herkese yardım ediyor.
İkinci sezonsa Charlie ile ilişkileriyle dikkat çekti sadece. 3. sezon boyunca da adadaki diğer mağdurlarla beraber sürüklendi durdu. 4. sezonsa çok önemli bir yer etti kafamızda. Bu kez de Sawyer'ın peşinden sürükledi durdu ama en sonunda kendi yoluna gitti hem de oğlunu yalnız bırakarak. Babasının peşinden giderken biliyordu belki de Aaron'a ne olacağını. Adanın derinliklerinden bile Ta LA'ye laf yetiştirmesise takdir edilesiydi...

Aman tanrım! Bir başrol oyuncusu bu kadar antipatik olabilir mi? Ülkemizde herhalde "En çok nefret edilen karakter"dir. Kimse ona yetki vermemesine rağmen mesleğini kullanarak lider olması. Bilemiyorum bana kötü geliyor. İlk iki sezonu böyle saçma sapan şeylerle geçirdikten sonraysa asıl seçim zamanı geldiğinde sapıtıyor yine. Liderlik yaptığı halkının tamamına karşı çıkıyor ve neredeyse hepsinin sonunu hazırlayacak kişi oluyor. Hepsi adadan kurtulmak içinse bile bazen hayatta kalmayı tercih etmek gerek. Jack bunu atlıyor. Ama 5. sezonda üzerindeki bütün antipatiyi atacak gibi. Aferin ona...

Hiç yorum yok: