18 Ocak 2009

5'e 3 kala




İşte iki bayan karakter karşı karşıya. Ben Jack'in gerçek aşkı kim halen çözemedim. Ama ikisiyle de uluorta öpüştüğü biliniyor. Bu yüzden birlikte yazılıyorlar bu gün.

Juliet çok garip bir karakter. Kandırılarak getirilmiş olduğundan ilk başlarda hemen kendine sahip çıkan bir erkek bulmuş (Goodwin). Jack'le tanıştıktan sonrasa değişmeye başladı. Kendisi gibi tek amacı adadan kurtulmak olan birini bulduğundan Ben'e giderek ters gitmeye başladı. Kate'i ve Jack'i 1000 defa falan kandırsa da en sonunda asıl kazığı Ben'e atıp yerini belli eti. Başkalarını Ben'den korumakla Ben'i korumak arasında iyi bir köprü kurdu.

Kate hep adanın en güzel kızı olarka gösterildi. Kızların lideri olsa da kısa tabirle sürtüğün teki olmasını devamlı yadırgadım. Sawyer'ı gerçekten severken adadan ayrıldıktan sonra Jack'le yaptıkları şeyler garipti. Onca şey sakladı durdu. Bazı durumları halen açıklığa kavuşamadı. Kendisini sevebildiğim tek nokta adadan ayrıldıktan sonra Sawyer'ın isteğini yerine geitmesi, kızıyla konuşması oldu. 5. sezonda AAron'u herkesten kaçırıp iyice kendinden soğutacağa benziyor...

Hiç yorum yok: