7 Ağustos 2009

Yeni Ay'dan Beklentiler ve Haftanın Anketi #4

Bu gün itibariyle Haftanın Anketi #3'ün de sonuna geldik. Oy veren 13 kişiye teşekkürler öncelikle.

3 kişi Alacakaranlık'la ilgilenmediği şıkkını işaretlemiş. Bu çılgınlığa kendilerini hala kaptırmadıkları için kendilerini ve yüksek iradelerini tebrik ediyorum öncelikle. ( :D)
2 kişi serinin en iyi filmi olacağını düşünüyor. Son gelen haberlere göre ben buna pek ihtimal vermiyorum. Öpüşme sahnesi olmayacağı söyleniyor ( :O)
4 kişi "Çok iyi ama en iyisi değil" demiş. Bunu söyleyenlerin Tutulma'dan çok ümitli olduklarını düşünüyorum. Ne de olsa Alacakaranlık çok da ahım şahım bir film değildi.
Benim de içinde bulunduğum 4 kişi ortalama bir film seçeneğini işaretlemiş. Ortalama bir aşk filminden fazlasını beklemiyorum şahsen.


Bu haftaki anketimizse son zamanlarda numara taşıma ve 3G olayıyla iyice kızışan cep telefonu hatlarıyla ilgili. Vodafone'un tarife üstüne tarifesi, Turkcell'in "Merak ne güzel şey" reklamı, Avea'nın Aslı-Emre reklamı derken yarış iyice kızıştı. Siz en iyisi hangisi diyorsunuz?

Hiç yorum yok: