7 Nisan 2009

Elfen Lied


2-3 gün oldu en son kısacık postu atalıdan beri. Bunun nedeni okul falan değildi aslıda. Birşeyyler karalayabilecek durumdayken genellikle Elfen Lied adlı bir animeye takılmış durumda olmamdı. Onu bitirince buraya hakkında birşeyler karalayayım dedim.

Elfen Lied rahatlıkla +13 sınırı getirilebilecek bir anime. Hatta ileri gidip +15 diyenler bile var. Fazlasıyla kan içerikli ve cinsel olarak da pek hafif sayılmaz. Çünkü boynuzları dışında tamamen insan görünümünde olan dicloniusların insan gibi düşünememeleri genellikle çıplak gezmelerine neden oluyor. :)

13 bölümlük kısa bir anime. Torrent'ten rahatça bulabilirsiniz. Mangası bitti mi bilmiyorum ama en son 108'i gördüm. Animesi ucu açık bitirldiği için mangasına başlayacağım ben ki tavsiye ederim. Çizimleri çok iyi.

Bir de animenin sound track'i Lilium mükemmeldir yatarken falan dinliyorum manyak oluyor... :)

Hiç yorum yok: